آخرین خبرها
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

همكاري شركت Borr Drilling با IFS

22 آذر 1400
IFS
0 نظر

موفقیت پروژه پیاده‌سازی نرم‌افزار IFS، مرهون تلاش تیمی مجرب از متخصصان با تجربه طولانی در ارائه راه حل به شرکت‌های نفت و گاز پیشرو جهان است.

از جمله موفقیت‌های كسب شده در پروژه پیاده‌سازی IFS در شركت Borr Drillings، میتوان به عملیاتی نمودن و بهره برداری از 6 دكل نفتی تنها در 6 ماه اشاره نمود.

این دستاورد با در نظر گرفتن اینكه شركت Borr Drilling شامل 36 دكل نفتی و دارای بیش از 1000 كاربر میباشد، دستاوردی بسیار پر اهمیت محسوب می گردد.

مطالعه بیشتر در خصوص IFS و  Borr Drillings

نمونه ای از بهترین راه حلهای صنعتی كه به وسیله نرم افزار IFS در خشکی و در هفت سکوی نفتی دربازه شش ماه عملیاتی گردید:

شركت  IFS بعنوان یك شركت برنامه‌ریزی سازمانی، اعلام نمود كه شركت جهانی دكل‌های گازی،Borr Drilling، اقدام به استفاده از برنامه IFS به منظور ارتقا عملیات و بهینه‌سازی بستر IT نموده است.

در ژانویه 2019، بهره‌برداری از این نرم افزار جهت كنترل موجودیت‌های سازمان از جمله 10 دكل و 1000 كاربر آغاز گردید.

شركت Borr Drilling یك شركت پیمانكار جهانی حفاری با 36 بستر دكلی كه 9 عدد آنها در حال ساخت است، به منظور پوشش سطح گسترده‌تری از دكل‌های جك آپ و ارائه خدمات دكلی و تبدیل شدن به یك پیشرو در این زمینه و تقویت كارایی عملكرد جهانی خود، تصمیم به جایگزینی سیستم تجاری فعلی خود گرفت.

این شركت جهت نیل به هدف سرعت بخشی در اجرا، كه یك اولویت كلیدی میباشد، اقدام به انتخاب نرم افزار IFS نموده است. این نرم افزار دارای عملکرد قوی و خاص برای صنایع حفاری دریایی میباشد.

 راه حل شركت IFS از فرایندهای تجاری دارای ماموریت بحرانی حمایت میكند كه شامل مدیریت موجودی سازمان(EAM)، تكثیر داده‌های خشكی و بر بستر آب، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت مالی و مدیریت اسناد می‌گردد.

بینش جامع و در بستر تقاضا، یك اهمیت ضروری در حفاری نفت و گاز میباشد. نگهداری و تعمیرات یك اولویت با درجه اهمیت بالا در عملیات دكل‌ها میباشد كه دارای نقشی مهم در صرفه جویی هزینه و روانسازی در عملیات است.

نرم افزار IFS به صورت مستمر در خصوص مانیتورینگ دارایی‌های ضروری اهتمام به خرج خواهد داد و شركت را در پیش بینی و شناسایی عملكردهای نادرست و كاهش عملكرد قبل از وقوع هر رخداد غیر منتظره توانا خواهد كرد.

Elni Kullmer سرپرست IFS در اسكاندیناوی، عنوان میكند"ما متعهد هستیم تا به شركت Borr جهت دستیابی به هدف تبدیل شدن به یك شركت پیشرو در حفاری در خشكی كمك رسانیم". پیروزی این پروژه در گرو تلاش یك تیم مجرب از كارشناسان، با تجربه طولانی در زمینه ارائه راه حل به شركت‌های پیشرو در زمینه نفت و گاز در سطح جهانی میباشد.

تجارب بالا و متدولوژی با اجرای كارآمد، دلیل رجوع شركت Borr به IFS و دلیلی بر وجود توانایی ما برای ایجاد امكان دستیابی به انتظارات آنها میباشد. ما مشتاق به ادامه همكاری با Borr و همچنین امیدوارانه منتظر گسترش این همكاری میباشیم.

برای بیش از 20 سال، شركت IFS در حال همكاری با صاحبان دارایی‌های جاری بزرگ فراساحلی از جمله Maersk Drilling, Rowan Companies, Odfjell Drilling, Aro Drilling, BW Offshore, Borr Drilling, Floatel International, Transocean, Maersk Supply Service, PGS, Mermaid Marine, and Yinson Berhad میباشد.

 یك پیمانكار حفاری بین‌المللی میباشد كه در زمینه جك آپ كردن دكل‌های مدرن و با طراحی خاص، ارائه‌دهنده خدمات حفاری به صنعت اکتشاف و تولید نفت و گاز در سراسر جهان در اعماق آب تا حدود 400 فوت میباشد. شركت Borr Drilling با بستر كمترین هزینه، با فرهنگ سازمانی با تجربه و قوی با ساختار سرمایه منحصر به فرد، به منظور ایجاد تفاوت ایجاد گردید. جهت مطالعه اطلاعات بیشتر به لینك زیر رجوع گردد:

http://borrdrilling.com/

 

نرم‌افزار سازمانی را برای مشتریانی در سراسر جهان که کالاها را تولید، توزیع و دارایی‌ها را نگهداری می کنند و عملیات متمرکز بر خدمات را مدیریت می‌نمایند، را توسعه و ارائه می دهد.

تخصص افراد و راه حل‌های این صنعت ، همراه با تعهد به مشتریان، این سازمان را به یک رهبر شناخته شده و توصیه شده‌ترین تامین کننده در بخش خود تبدیل کرده است. تیم IFS متشکل از 3500 کارمند میباشد كه به بیش از 10000 مشتری در سطح جهانی و از طریق دفاتر محلی، در اكوسیستم پر رقیب حاضر،خدمات پشتیبانی میرسانند.

جهت كسب اطلاعات بیشتر به لینك زیر رجوع شود: IFSworld.com

IFS را در توییتر دنبال كنید: ifsworld@

و از وبلاگ های IFS در زمینه فناوری، نوآوری و خلاقیت دیدن کنید: https://blog.ifsworld.com/

 

برچسب ها : ERP , IFS , دكل هاي گازي , صنايع انرژي , Borr Drilling , سپهر افروز صبا , IFS Applications , پروژه ERP , استقرار ERP , نرم افزار IFS , EAM , پياده سازي ERP , نمونه ERP , مديريت منابع سازمان , استراتژی IFS , IFS Solutions , دكل گاز(Gas Dig) , صنعت نفت و گاز , IFS Project management , Onshore , Offshore , IT
نظرات بازدیدکنندگان
(بدون نظر)

نظری ثبت نشده
ثبت نظر جدید




توجه : تمامی اطلاعات با دقت تکمیل شود و پس از تایید مدیریت نظر قابل مشاهده خواهد بود