آخرین خبرها
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

مدل و استراتژی شركت IFS

19 آبان 1400
IFS
0 نظر

ایده  تجاری IFS

 هدف و ايده اوليه این شركت رفع نیازهای بازار، از طريق دستيابي به دانش عمیق از مسائل موجود در صنعت، بر تعداد محدودی از حوزه ها متمركز گرديده است.

 

مدل تجاری IFS

توسعه محصول در درجه اول در مراکز تحقیق و توسعه IFS در سریلانکا و سوئد انجام می گیرد. این شركت با تكیه بر استراتژی بر مبنای همکاری محلی و در سطح جهانی با شرکای چند ­ملیتی بزرگ، ورود به عرصه بازارهای جدید را برای خود هموار كرده است.

IFS با تمركز بر بنگاه های كسب و كاری كه از بروزترین تكنولوژی ها و بهترین شیوه ها در فرآیندهای خود استفاده نموده و مشتریان خود را در جهت نیل به اهداف استراتژیك،  با سرعت بیشتری هدایت می كند.

از جمله این شرکت ها، ميتوان به شركت مایکروسافت كه بر رابط­های کاربری، هوش تجاری و سکو­های ابری تمرکز دارد و شركت اوراکل كه عمدتا در پایگاه های داده و میان افزار­ها درگیر هستند، اشاره نمود. 

معرفی یک برنامه رسمی شركتی در اواخر سال ۲۰۱۳ که نیازمند توسعه مشترك طرح های فروش و بازاریابی همراه با تعهدات مربوط به فعالیت های مختلف شرکا ميباشد، ورود IFS  به بازارهای اصلی و کلیدی را تقویت خواهد کرد. همچنین IFS به طور فعال شبکه ای از مشارکت با یكپارچه كنندگان سیستمی(SI) را توسعه می دهد که به سازمان ها در شناسایی و اجرای راه کار IFS که پاسخگوی نیازهای منحصر به فرد آنها است، کمک می کند.

استراتژی IFS

  • IFS، با تمرکز بر افزایش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سهم بازار خود در صنایع مختلف، سود، گردش وجوه نقدی و وضعیت مالی خود را تقویت خواهد کرد.
  • توسعه محصول IFS برای یک بازار جهانی بر مبنای حفظ موقعیت شرکت به عنوان یک پیشرو فنی در نرم افزار کسب و کار هوشمند است.
  • محصولات IFS از استانداردهای مورد نیاز مشتریان خود پشتیبانی می کند. این شرکت راه کاری مبتنی بر اینترنت فراهم می کند که همکاری بیشتری را در میان مشتریان، تامین کنندگان و شرکا ایجاد کند.
  • محصولات، روش ها، سیستم پشتیبانی و زیرساخت های IFS در جهت پشتیبانی مشتریان با عملیات جهانی است.
  • IFS برای پاسخگویی بهتر و با كیفیت بالاتر به تقاضا مشتریان و ارائه راهكارهای اساسی و بدون خطا بر تعداد محدودی از بخش های صنعت تمرکز دارد.
  • IFS همچنان به توسعه همکاری های جهانی و محلی با شرکا ادامه می دهد تا بتواند صلاحیت خود در بازار را تقویت كرده و موجودیت و حضور خود در بازار را با ریسک و سرمایه گذاری كمتر به همراه داشته باشد.
  • IFS ظرفیت تامین کنندگان خود برای خدمات مشاوره مربوط به اجرا و استفاده از نرم افزار IFS در بازارهای مهم و نیز برای حمایت از شرکای خود را حفظ خواهد کرد.
  • توانایی IFS برای ارائه خدمات از دفتر سریلانکا  به مشتریان و همکاری با شرکا، رقابت پذیری این شرکت را افزایش می دهد.
  • IFS با ایجاد افزایش پویایی بین تمام کاركنان خود موجب افزایش كارایی و درک بهتر از بازارهای مختلف بین المللی خواهد شد.
برچسب ها : ERP , نرم افزار یکپارچه سازمانی , IFS در ایران , ERP در ایران , نرم افزار ERP , استراتژی IFS , IFS Solutions , IFS EAM
نظرات بازدیدکنندگان
(بدون نظر)

نظری ثبت نشده
ثبت نظر جدید




توجه : تمامی اطلاعات با دقت تکمیل شود و پس از تایید مدیریت نظر قابل مشاهده خواهد بود