آخرین خبرها
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

راهکارهای IFS به منظور ايجاد و ارتقا چابكي در كسب و كار

19 آبان 1400
IFS
0 نظر

شركت های موفق می دانند كه چطور رخدادهای پیش روي بازار خود را در آغوش گیرند و با آن هماهنگ شوند. راهكارهای  IFS Applications™, IFS Field Service Management™, IFS Enterprise Operational Intelligence™ IFS Maintenix به چابكی كسب و كار مشتریان كمك می كنند و می توانند آینده را نه به عنوان یك تهدیدی كه باید مدیریت شود، بلكه به عنوان فرصتی كه باید از آن استفاده شود، ببینند.

راه حل های شرکت IFS :

  • بر اساس انواع استانداردهای صنعتی، تنها بر روی یك تكنولوژی خاص متمركز نمی شوید.
  • IFS یك ساختار ماژولار داشته و بنابراین می توانید مطابق با نیازهای خود این ماژولها را راه اندازی و یكپارچه كنید.
  • برنامه ای بسیار كاربرپسند است و شما می توانید در هر زمان از قابلیت های آن استفاده کنید.
  • یك دیدگاه عمیق تری به كسب و كارتان با توجه به آنچه در آینده رخ خواهد داد، پیشنهاد می دهد.
  • دانش بیشتری در مورد اینكه چطور كسب كارتان با رویدادها هماهنگ شود، ارائه می دهد.
  • جهت انجام اقدامات لازم برای تغییرات مورد نیاز، انعطاف پذیری بیشتری دارد.
    شرکت سپهر افروز صبا، نماینده IFS در ایران

 

چابکی واقعی کسب و کار را کشف کنید!

شاید شما به خیل عظیمی از كسانی كه وارد صنعت شما می شوند پاسخ گو باشید. شاید در حال بسط دادن صنعت خود به حوزه های جدیدی باشید، همچنین به دنبال راهی به منظور افزایش تنوع خدمات خود هستید، باید مطمئن باشید كه زنجیره تامین شما با قواعد جدید تطابق دارد. یك مسئله كاملا واضح است، شما  برای پاسخگویی به چالش های جدید و امروزی باید بسیار چابكتر و منعطفتر از گذشته باشید.

برنامه IFS به منظور ایجاد تغییر و تحول در سرمایه گذاری شما نوشته شده است. شما را به كسب و كارتان نزدیكتر كرده و شما را از تمامی رخدادهایی كه در كسب و كارتان در حال وقوع است مطلع می كند.

 

تمرکز بر روی یک محصول کامل

برنامه IFS پشتیبانی كامل برای برنامه ریزی منابع سازمانی را ارائه می دهد: مدیریت داراییهای شركت (EAM) و مدیریت خدمات شركت (SM). این مسئله شامل تمام قابلیت هایی كه شما انتظار آن را دارید می شود، از یك لایه نرم افزار مناسب ERP تا قابلیت های قدرتمند كه آن را به دیگر بخش های كسب و كارتان گسترش می دهد. این امر به شما اجازه می دهد كه هزینه  مدیریت چرخه عمر دارایی های خود و اطلاعات مربوط به آن را كاهش دهید. همچنین به شما در بهینه سازی منابعی كه در درون و یا خارج از شركت استفاده می كنید كمك می كند تا تعداد عملیات های كمتری داشته باشید.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM كه به شكل صحیحی طراحی شده است،  توانسته است در كنار فرایندهای مهم كسب و كار مانند  فرایند های مالی، منابع انسانی و هوش تجاری دیدگاه و نظرات مشتری را در مركز فعالیت های روزمره شما قرار دهد.

نرم افزار IFS همراه با دانش فراوانی از صنعت، یك راه حل كامل برای نیازهای كسب و كار شماست.

تطابق با كسب و كار شما + انعطاف براي تغييرات سرمايه =كسب و كار چابك

شرکت سپهر افروز صبا، نماینده IFS در ایران

 

نرم افزار IFS ، دیدگاهی متمایز در کسب و کار

در بازار رقابتی امروز، شما باید قادر به اتخاذ تصمیمات سریع و دقیق باشید. چابك ترین کسب و کارها آنهایی هستند که می توانند مسائل و فرصت ها را قبل از آنكه مطرح شوند، شناسایی كنند و اقدامات مناسب را اتخاذ نمایند. آنچه که برای شما مهم است اطلاعات قابل اعتماد است بطوریکه این اطلاعات را به شیوه ای که تفسیر و عمل به آن آسان باشد در اختیار افرادی که به آن نیاز دارند قرار دهید.

شرکت سپهر افروز صبا، نماینده IFS در ایران

 

نگاهی اجمالی به یک روز کاری در برنامه IFS

روز کاری با برنامه های IFS با IFS Lobby شروع می شود. یک فضای متمرکز که در آن شما می توانید با یک نگاه، اطلاعاتی که برای شما مهم است را دریافت و نسبت به آن اطلاعات اقدام نمایید. IFS Lobby شمایی از نقش ها و فرآیندهای کلیدی را نشان می دهد. این محیط فقط برای نقش های مدیریتی و یا ارائه یک نمای کلی اجرایی نیست بلکه  از تمام  جنبه های عملیاتی کسب وکار  در تمام سطوح سازمان حمایت می کند.

شرکت سپهر افروز صبا، نماینده IFS در ایران

 

IFS Lobby را می توان به راحتی برای درک بهتر فرآیندهای هر سازمان طراحی کرد. مدیران می توانند رابط ها را تغییر و اصلاح کنند و محتویات جدیدی را تعریف و در اختیار گروه های کاری بدون نیاز به مهارت های توسعه دهندگی، بروز رسانی سیستم یا راه اندازی مجدد قرار دهند . کارکنان می توانند لابی ها و جستجو های مورد علاقه، گزارش ها، منبع اخبار، لینک ها و سایر موارد علاقمندی ها خود را شخصی سازی کنند.

IFS Lobby برای کنترل از راه دور و کار با موبایل طراحی شده است و می تواند به راحتی در گوشی های هوشمند، تبلت و سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.

جزئیات بیشتر در مقالات بعدی ارائه خواهد شد…

برچسب ها : IFS Lobby , IFS Field Service Management™ , EAM , چابكي كسب و كار , مدیریت خدمات شركت (SM) , ERP , IFS , ERP در ایران , IFS در ایران , پياده سازي ERP , مديريت ارتباط با مشتري(CRM) , هوش تجاري
نظرات بازدیدکنندگان
(بدون نظر)

نظری ثبت نشده
ثبت نظر جدید




توجه : تمامی اطلاعات با دقت تکمیل شود و پس از تایید مدیریت نظر قابل مشاهده خواهد بود