آخرین خبرها
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
نرم افزار IFS Application 10 با بیش از ۵۰۰ بروزرسانی
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
رونمایی از نسخه جدید و پیشرفته وب سایت شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
حضور شرکت سپهر افروز صبا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

موارد جديد در IFS Application 10

IFS Aurena:

یك تجربه كاربری بر مبنای مرورگر است كه به كاربران یك رابط بصری كارا را پیشنهاد می دهد. IFS Aurenaاز یك طراحی consumer-first برای ایجاد تحرك در كاربران استفاده كرده تا با بهره وری بالاتری كار كنند. IFS Aurena در ابتدا برای كاربران B2B معرفی شده بود و اكنون با استفاده از مفهوم HFS برای كسب و كارهای همیشه سبز، با سرعت بالایی در حال تكامل است.

 

AI/human-machine interaction:

با بهره گیری از تكنولوژی هوش مصنوعی، IFS Aurena Bot به كاربران این امكان را می دهد تا با سیستم از طریق صدا یا متن ورودی به شیوه بصری و كارآمدی در تعامل باشند. همچنین این امكان را به كاربران می دهد تا با زبان طبیعی به پرسش بپردازند. IFS Aurena Bot می تواند از طریق سیستم های ارتباطی معروف همچون اسكایپ، فیس بوك و همچنین از طریق خود IFS Aurena در دسترس باشد.

 

Service-centric capabilities:

قابلیت های خدمات محور نرم افزار IFS 10 شامل سرمایه گذاری های عمده برای حمایت از سازمان های متمرکز بر خدمات، به ویژه برای تولید کنندگان خدمت و خدمات پس از فروش كه همچون شركت های خدماتی نیاز به مجموعه برنامه های كاربردی متناسب با برنامه كسب و كار خود دارند، می باشد. در بین به روز رسانی های عمده صورت گرفته در این زمینه، توانایی مدیریت خدمات و قراردادها در ماژول CRM، پشتیبانی پیشرفته برای اجرای کار چند نفره و چند حالته، ادامه سرمایه گذاری سفارش كار در IFS MOBILE، مدیریت بهتر و بهینه سازی تقاضا و منابع، کنترل هزینه و حسابداری WIP همراه با قابلیت های جدید برای تعامل با مشتریان در سراسر چرخه عمر خدمات و مدیریت کار برون سپاری به پیمانکاران وجود دارد.

 

Demand-driven MRP) DDMRP) :

DDMRP یك فرمت توسعه یافته از MRP است که به شرکت ها در مواجه با مشكلات ناشی از چرخه عمر کوتاه محصول، زمان انجام كار و تغییرات زیاد در تقاضا كمك می كند. با معرفی قابلیت مهم و استراتژیك موجودی، شرکت ها می توانند زمانهای انجام كار را کاهش دهند و به جای تكیه بر پیش بینی های نا مشخص به طور فزاینده ایی تقاضا محور می شوند.
راه حل IFS’s embedded توسط شركت Demand Driven تایید شده، که نشان دهنده قدرت نرم افزار IFS در پیاده سازی مقرون به صرفه است.

 

Manufacturing functionality :

نسخه جدید دارای پیشرفت های عمده ای در پشتیبانی از فرآیند تولید است كه شامل قابلیت های جدید و گسترده برای ردیابی، مدیریت کیفیت، مدیریت دستورالعمل ها و فرمول ها، دوباره کاری ها و مدیریت تجارت می باشد. این ویژگی های جدید، تولید كنندگان را قادر می سازد كه تحولات دیجیتال را به افزایش بهره وری تبدیل کنند.

Enhancements for global business :

IFS Applications 10 برای ارائه پشتیبانی گسترده از کسب و کارهای جهانی، دارای یک موتور کاملا بازسازی شده است كه دارای مدیریت مالیاتهای سراسری، قابلیت های چند شرکت و همچنین پشتیبانی قوی برای دفاتر موازی می باشد.

Modern and cloud-friendly APIs :

API های سازمان یافته و ساخته شده بر اساس آخرین روش RESTful و استاندارد OASIS oData، اطمینان از ادغام  آسان داده ها و فرآیندها در برنامه های IFS با تکنولوژی های IoT و AI، مایکروسافت آفیس۳۶۵، و بسیاری دیگر از فن آوری های ابری مدرن و راه حل SaaS را می دهد. آقای Darren Roos، مدیر عامل شرکت IFS، گفته است: “ما از راه اندازی IFS Applications 10 به منظوركمك به مشتریان در زمینه های اصلی مانند اتوماسیون، دستگاه های متصل و سرویس دهی هیجان زده ایم. “نسخه اصلی هسته در همکاری نزدیک با مشتریان ما توسعه یافته است و مقدار زیادی از نوآوری را به ارمغان می اورد که حداکثر ارزش کسب و کاردر یک روز تضمین خواهد کرد. نسخه جدید بیش از ۵۰۰ قابلیت جدید را شامل می شود، كه برای سازمان های خدمات محور، همه طراحی شده است.
IFS Applications 10 قبلا توسط پنج مشتری استفاده شده اند و بازخوردی در مورد سیستم ارائه شده است. شرکت های Chief Industries، Inc. ایالات متحده آمریکا Hexpol سوئد، پورتسموث هوانوردی انگلستان Volac انگلستان و صنایع Valmont ایالات متحده آمریکا، كه طیف وسیعی از صنایع كه در نواحی مختلف جغرافیایی است را شامل می شوند.
Neville Chapman مدیر توسعه کسب و کار Volacمی گوید: “یکی از مزایای مهم IFS Applications 10 تجربه کاربردی جدید IFS Aurena بوده است که کاربران را قادر می سازد به طور موثر در هر دستگاه و در هر زمان کار کنند. ما از این قابلیت، همراه با قابلیت لابی IFS، كه اجازه دسترسی آسان کاربران به اطلاعاتی که برای انجام کارهایشان نیاز دارند را فراهم می كند هیجان زده هستیم. ما در حال گسترش KPI بصری استراتژیک هستیم که آخرین اطلاعات را مستقیم از IFS می گیرند. با استفاده از این داشبوردها، همراه با اطلاعات عملیاتی و عملکرد های مربوطه، ما انتظار داریم که ارزش واقعی خود را از سرمایه گذاری در سیستم خود برداشت كنیم.
کار با IFS از طریق برنامه Early Adopter و توانایی تأثیرگذاری بر توسعه محصول، تجربه بسیار مثبتی بوده و ما انتظار داریم كه بتوانیم همكاری خود را ادمه دهیم.
IFS Applications 10 موفق به ایجاد توافقات اولیه از طریق قراردادهای فروش عمده با شرکت خدمات پستی فرانسه La Poste، شركت دفاعی و امنیتی SAAB، تولید كننده سوئدی قهوه Löfbergs Lila، شركت تولیدی میکروموتور سوئیسی maxon motor، و شرکت نروژی Bergene Holm شده است.

درباره شرکت IFS

شرکت ™IFS ارائه دهنده نرم افزار ERP برای مشتریان در اقصی نقاط جهان است كه درگیر فرایندهای تولید و توزیع کالا، نگهداری دارایی ها و مدیریت عملیات متمرکز بر خدمات هستند. تخصص صنعتی افراد و راه حل های بهینه ما ، همراه با تعهد به مشتریان، ما را تبدیل به یک پیشرو در این كسب و كار كرده است.تیم ما از ۳۵۰۰ پرسنل تشكیل شده است كه عملیات پشتیبانی از هزاران مشتری در سراسر جهان را از طریق یک شبکه از دفاتر محلی و از طریق اکوسیستم در حال رشد صورت می گیرد.

برچسب ها : IFS Aurena Bot , Service-centric capabilities , SaaS , Demand-driven MRP , IFS ERP Modules , IFS Modules , IFS Application 10 User Manual , ERP & EAM Solutions , IFS Aurena , Manufacturing Functionality , Maintenance, Repair & Overhaul , Asset Lifecycle Management , IFS MOBILE , ERP , IFS , IFS در ایران , ERP در ایران , نرم افزار ERP , IFS Applications
نظرات بازدیدکنندگان
(بدون نظر)

نظری ثبت نشده
ثبت نظر جدید




توجه : تمامی اطلاعات با دقت تکمیل شود و پس از تایید مدیریت نظر قابل مشاهده خواهد بود